Athene - Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu Athene - Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Griek - WaarBenJij.nu

Athene - Kreta

Door: jelle

Blijf op de hoogte en volg Theseus

22 Januari 2016 | Griekenland, Athene

DAG 1
We vertrokken uit Athene met zwarte zeilen. De zwarte zeilen waren bedoeld om duidelijk te maken dat het niet uit vrije wil was. Het maakte het echter nog droeviger dan het al was. Ik voer weg met 6 andere jongens, 7 andere meisjes en de bemanning van het schip. Mijn vader zwaaide ons uit. Ik had hem beloofd dat als ik nog leefde, dat ik dan ervoor zou zorgen dat de zeilen wit waren. Nu zitten we hier op het schip. Het is al avond. Athene is nog wel te zien, maar aan de horizon. We moesten vroeg naar bed, want het zou een lange reis worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

gemaakt door Hakki Elek, Midas Duterloo, Jelle van Dalen en Richard Beck

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 1553

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Athene - Kreta

09 Februari 2016 - 30 November -0001

geen reis

Landen bezocht: